حسابداری مالی
سیستم حسابداری مالی

·     امکان
مشاهده ،
·     امکان ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصلهای حسابداری

·     امکان ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت ( تدوین شده در قسمت نوع مشتریان )

·     امکان تعیین و تخصیص گروه خاصی از تفصیلیها برای معین های مختلف ( مشتریان ، تنخواه گردانان ، بازاریابان ، سهامداران ، حسابهای بانکی و تفصیلی های مشترک)

·     امکان  تخصیص تفصیلی های مربوط به سرفصل معین صندوق ( تعریف صندوق به تعداد دلخواه )

·     امکان تنظیم تفصیلی های مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلی های یاد شده

·     امکان ملاحظه فهرست کامل اسناد ونامه های حسابداری ( شامل کلیه نامه های ارسالی از قسمتهای مختلف برنامه، اسنادپیش نویس، اسناد موقت و اسناد دائم )

·     امکان ثبت اسناد در قسمت پیش نویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آنها

        امکان کپی برداری از اسناد و استفاده دراسناد دیگر

·     امکان کپی برداری از ردیف در اسنا د حسابداری

·     امکان بازسازی اسناد ( ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ )

·     امکان ثبت و ویرایش سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک

·     امکان ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه

·     امکان ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی( با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک )

·     امکان ثبت دلخواه سندهای جدید واصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسنا د

·     امکان صدور اسناد بصورت دستی

·     امکان صدور قبوض دریافت  ( وجه نقد، چک شرکتی، سفته ، حواله بانکی ، ... وسایراسناد)

·     امکان صدور قبوض پرداخت ( وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص ، سفته ، حواله بانکی، ... وسایراسناد)

·     امکان تایید یک یا چند سند موقت صادره

·     امکان تایید وادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی

·     امکان تهیه کاربرگ اسناد حسابداری

·     امکان انبار گردانی ریالی بصورت اتوماتیک

·     امکان ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک

·     امکان انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه

·     امکان چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel

·     امکان مشاهده و چاپ سرفصلهای حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی

·     امکان چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسنا د در فرمتهای مختلف جهت نگهداری

·     امکان مشاهده و پیگیری پیوستها از داخل سند حسابداری

·     امکان ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه

·     امکان پیگیری و مشاهده اسناد و پیوستها در آرتیکلهای دفاتر حسابداری ( کل – معین – تفصیلی – روزنامه )

·     امکان جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ ، مشخصات سند و ...

·     امکان مرتب سازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت .

·     امکان ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند

·     - امکان کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف ، ویرایش ، ثبت و...).